Eredivisie Clubsessie
Op dinsdag 27 september is het zover: Eredivisie Clubsessie in het Philips Stadion te Eindhoven.
We hebben een bomvolle dag gepland waarin we elkaar willen inspireren op verschillende thema's: Online Infuencing, Neuromarketing in e-mail, "Voetbal- en Fandata in Marketing campagnes" en brainstormen over de kansen voor clubs in de periode dat er geen Eredivisievoetbal is (tijdens het WK22 in Qatar en de winterstop).
Ook kun je het programma van de dag vinden.
Tot de 27e in Eindhoven!
Programma
Tijd | Programma onderdeel |
---|---|
9.30u - 10.00u |
Inloop |
10.00u - 11.00u |
Plenair programma: Update Sports Alliance & Eredivisie |
11.00u - 12.00u |
Inspiratie sessie 1: Online Influencing – Wesley de Ruiter (CRM Manager The Walt Disney Company) |
12.00u - 12.45u |
Lunch |
12.45u - 13.15u |
Inspiratie sessie 2: Inzichten in fangedrag vanuit de neuromarketing – Naomi Barnas (MSc Neuroeconomics) |
13.15u - 13.45u |
Inspiratie sessie 3: Sportieve data - Jelle Leenders (Marketing Manager SciSports) |
13.45u - 14.15 |
Best Practice clubs |
14.15u - 14.45u |
Workshop ronde 1 |
14.45u - 15.15u |
Workshop ronde 2 |
15.15u - 16.15u |
Rondleiding Philips Stadion |
16.15u - 17.00u |
Afsluiting & Borrel |