Op dinsdag 27 september is het zover: Eredivisie Clubsessie in het Philips Stadion te Eindhoven.
We hebben een bomvolle dag gepland waarin we elkaar willen inspireren op verschillende thema's: Online Infuencing, Neuromarketing in e-mail, "Voetbal- en Fandata in Marketing campagnes" en brainstormen over de kansen voor clubs in de periode dat er geen Eredivisievoetbal is (tijdens het WK22 in Qatar en de winterstop).

Ook kun je het programma van de dag vinden.

Tot de 27e in Eindhoven!

Programma

Tijd Programma onderdeel

9.30u - 10.00u

Inloop

10.00u - 11.00u

Plenair programma: Update Sports Alliance & Eredivisie

11.00u - 12.00u

Inspiratie sessie 1: Online Influencing – Wesley de Ruiter (CRM Manager The Walt Disney Company)

12.00u - 12.45u

Lunch

12.45u - 13.15u

Inspiratie sessie 2: Inzichten in fangedrag vanuit de neuromarketing – Naomi Barnas (MSc Neuroeconomics)

13.15u - 13.45u

Inspiratie sessie 3: Sportieve data - Jelle Leenders (Marketing Manager SciSports)

13.45u - 14.15

Best Practice clubs

14.15u - 14.45u

Workshop ronde 1

14.45u - 15.15u

Workshop ronde 2

15.15u - 16.15u

Rondleiding Philips Stadion

16.15u - 17.00u

Afsluiting & Borrel