Hoofdsponsor KPN lanceert voetbalshow 'Buiten de lijnen' Published on 11/6/2020

KPN lanceert de voetbalshow: ‘Buiten de lijnen’. In de 6-delige serie op YouTube en FOX Sports gaat Fresia Cousiño Arias op zoek naar de mooiste verhalen van voetballers uit de Eredivisie. KPN is hoofdsponsor van de Eredivisie.

KPN is een van de grootste sponsors van het Nederlands voetbal en hoofdsponsor van de Eredivisie. Met deze nieuwe serie geeft KPN die samenwerking een duidelijk gezicht. In de 14 minuten durende afleveringen komt Fresia met behulp van vrienden, familie, stellingen en spellen alles te weten over wat er binnen, maar ook buiten de lijnen speelt in het leven van de voetballers. Zo wil KPN de fans van het voetbal nog dichter bij de spelers van de Eredivisie brengen.

Voetbal verbindt

“Nuchter als we zijn, laten Nederlanders zich niet snel verleiden tot collectieve hysterie. Op één uitzondering na: als het om voetbal gaat. Dan staan we, normaal gesproken, wekelijks met z’n miljoenen op of langs het veld, door weer en wind. Staan we springend op de bank of in de kroeg. Vliegen we in de armen van buren, rivalen en wildvreemden. En zijn we nooit uitgepraat”, zegt Mark Versteegen, Directeur Sponsoring bij KPN.

Versteegen vervolgt: “Als we één gedeelde passie hebben die in staat is heel Nederland te verbinden dan is het voetbal. Daarom past dit zo goed bij KPN. Met dit n­­­ieuwe format proberen we ook de jonge voetballiefhebber op een leuke en eigentijdse wijze te verbinden met voetbal en de Eredivisie in het bijzonder.”

Voor ieder wat wils

De volledige afleveringen zijn maandelijks online te zien zijn op het YouTube kanaal van KPN en daar blijft het niet bij. “KPN wil zich met deze reeks sterker verbinden met het voetbaldomein, maar niet iedereen heeft tijd of zin om de volle 14 minuten te bekijken”, zegt Michael Nap, Head of Content bij dentsuACHTUNG, dat in samenwerking met One:Nil tekende voor het concept. “Tijdens het ontwikkelen van het format hebben we daar rekening mee gehouden. Zo zullen er ook losse ‘buiten de lijnen’ snacks te vinden zijn op de overige social kanalen van KPN en ontwikkelen we interactieve stories om iedereen met het concept in aanraking te laten komen.”

De serie trapt af met sc Heerenveen-middenvelder Joey Veerman en is vanaf vandaag te zien op het YouTube account van KPN én om 17:40 uur op FOX Sports.

 

Highlighted

Eredivisie
Professional football brings happiness, connection and a €2 billion contribution to GDP Published on 4/13/2021
Eredivisie
GRAVENBERCH PROCLAIMED AS EREDIVISIE PLAYER OF THE MONTH Published on 4/6/2021
Eredivisie
Donyell Malen named Eredivisie Player of the Month Published on 3/4/2021
Eredivisie
Myron Boadu chosen as Player of the Month U21 for the first time Published on 3/4/2021
Eredivisie
Eredivisie goes digital with global fantasy football game Sorare Published on 2/23/2021