Deliveroo nieuwe partner van de Eredivisie Gepubliceerd op 27-2-2020

Deliveroo en de Eredivisie gaan samenwerken. Vanaf Super Zondag, met de topwedstrijden PSV - Feyenoord en Ajax - AZ, is het maaltijdplatform de ‘Official Food Delivery Partner’ van de Eredivisie voor het huidige en volgende Eredivisieseizoen.

De voetbaluitzendingen in het weekend zijn de uitgelezen momenten om te genieten van een bezorgmaaltijd. Een logische stap dus voor Deliveroo, dat eerder al partnerovereenkomsten sloot met organisaties van buitenlandse voetbalcompetities en -clubs als de FA Cup (UK), La Liga (Spanje), FIGC (Italië) en Paris Saint-Germain (Frankrijk)

Lokale helden

Naast samenwerkingen met ketens als KFC en Burger King, werkt Deliveroo veel met lokale restaurants die in die plaats bekend staan om hun iconische gerechten. Een perfecte combinatie dus met de andere lokale helden: de clubs uit de Eredivisie. Daarnaast past het nationale imago van de Eredivisie als geheel goed bij de ambitie van Deliveroo om naar steeds meer steden in Nederland uit te breiden. Deliveroo wordt, naast onder andere hoofdsponsor KPN en de maatschappelijke partner Vriendenloterij, de zevende officiële partner van de Eredivisie.

Bord op schoot

Als onderdeel van de samenwerking gaat Deliveroo met haar restaurantpartners een speciale selectie aan ‘voetbalgerechten’ samenstellen. Gerechten die de perfecte ‘match’ zijn met iedere wedstrijd. Bovendien zijn er voor zowel klanten als bezorgers tickets te winnen voor Eredivisie-wedstrijden. De samenwerking zal daarnaast zichtbaar worden op de kleding en tassen van de bezorgers en in de reclamecampagnes van Deliveroo.


Jeroen Schaling, Marketing Director Deliveroo Nederland: "We kijken enorm uit naar deze samenwerking met de Eredivisie. Als Official Food Delivery Partner willen we het traditionele “bord op schoot”-moment net even anders invullen en steken we het in een eigentijds jasje. Zo voorzien we de fans van de voetbalclubs van Nederland van hun favoriete eten tijdens, voor- en na de wedstrijd, voor ieder wat wils en bezorgd tot aan de deur."

Jasper Hunting, Director Brand Partnerships van de Eredivisie: "De samenwerking met Deliveroo als Official Food Delivery Partner past perfect bij de Eredivisie. Samen Eredivisie kijken gaat immers vaak gepaard met het genieten van een lekkere maaltijd. Deliveroo bezorgt deze aan de deur en maakt het fans zo gemakkelijk om niets van hun favoriete wedstrijd te missen."

Aanstaande zondag krijgen alle Eredivisie-fans ter gelegenheid van Super Zondag 2,50 euro korting op hun Deliveroo-bestelling door de kortingscode “SUPERZONDAG” te gebruiken.

Uitgelicht

Eredivisie
Speelschema ‘FOX Sports Eredivisie Comeback’ bekend Gepubliceerd op 8-7-2020
Eredivisie
Top Notch en Noah’s Ark ontwerpen de nieuwe Eredivisiebal 2020/21 Gepubliceerd op 7-7-2020
Eredivisie
Betaald voetbalclubs veilen unieke items tijdens Meer dan Voetbal-week Gepubliceerd op 6-7-2020
Eredivisie
ADO Den Haag helpt supporter en ex-verslaafde Michael met een gezonde leefstijl Gepubliceerd op 30-6-2020
Eredivisie
Komst Robben zorgt voor run op seizoenkaarten FC Groningen Gepubliceerd op 30-6-2020