Op vrijdag 2 augustus gaat de bal weer rollen in de Eredivisie. FOX Sports lanceert vandaag haar nieuwe seizoensstartcampagne ‘Het begint bij FOX Sports’. De campagne brengt de impact in beeld die rolmodellen en toonaangevende momenten uit het voetbal hebben op kinderen.
Nog meer dan voorgaande jaren richt FOX Sports zich met deze campagne op het hele gezin en live voetbal kijken als familiemoment, zonder daarbij de fanatieke supporter uit het oog te verliezen.
,,Bij FOX Sports bieden we al jaren live voetbal in de beste kwaliteit, voor alle miljoenen liefhebbers die ons land rijk is, en dat blijven we doen. Het leukste is natuurlijk om live voetbal samen te beleven, met familie of vrienden. Want als je anderen ziet genieten, geniet je zelf ook net een beetje meer. Zeker als het om kinderen gaat", aldus Jan Bonjer, Director Marketing & Creative bij FOX Sports.
Zelf even de voetbalheld zijn
In de nieuwe campagne ligt de focus op wat de mooie momenten in het voetbal teweegbrengen. Voor heel even kruip je als kind in de belevingswereld van Nicolai Jørgensen, Steven Bergwijn of een andere Eredivisie-held. Wie droomde er als kind nou niet van net zoals je held te zijn? Jan Bonjer: ,,We laten zien waar deze inspiratie vandaan komt: het begint bij FOX Sports."
TBWA\NEBOKO
FOX Sports heeft haar nieuwe campagne laten ontwikkelen door TBWA\NEBOKO. Patritia Pahladsingh, Managing Director: ,,Dat een merk als FOX Sports zich op deze manier durft te verbreden juichen wij alleen maar toe. Het creatieve idee laat zien dat het kinderen empowerment en inspiratie biedt in hun leven." De campagne is geregisseerd door Johan Kramer van Halal.
Alle vier de commercials zijn op YouTube te bekijken (klik hier).