Maatschappelijk partner
Hoofdsponsor
Partner
eSports
Eredivisie

Voetbalplaatjes spaaractie is dit jaar een thuiswedstrijd

Een van de populairste spaaracties van Albert Heijn is weer begonnen. Klanten van Albert Heijn sparen de komende weken voetbalplaatjes van alle voetbalteams uit de Eredivisie én spelers van de Oranje mannen en de Oranje Leeuwinnen. 

Nieuw dit jaar is dat klanten hun eigen plaatje kunnen maken in de AH Voetbal App (Android en iPhone). Door de aangescherpte maatregen die nog steeds gelden, is de oproep van de supermarkt om dit jaar veilig, dat wil zeggen thuis, te sparen. In de nieuwe tv-commercial is voetballer Matthijs de Ligt uit het Nederlands Elftal te zien.

Klanten van Albert Heijn ontvangen bij iedere 10 euro 4 voetbalplaatjes, zowel in de winkel als bij online bestellingen. Het album waar de plaatjes in verzameld kunnen worden, heeft een nieuw verticaal formaat en er zit een extraatje bij: een poster van de Oranje mannen en de Oranje Leeuwinnen. Bij elk plaatje is een korte biografie en/of weetje in het album toegevoegd. Kinderen leren zo alles over hun voetbalhelden. De spaaractie duurt tot en met zondag 7 februari.


Spaar veilig

Albert Heijn roept alle klanten op om “veilig” te sparen, dat wil zeggen thuis. Alle plaatjes kunnen met de boodschappen mee naar huis, waar kinderen vol spanning kijken of dat ene plaatje erbij zit. En thuis of in de straat kan geruild worden met buurtkinderen of vriendjes. Aangezien alle maatregelen nog steeds gelden, zullen er dit jaar geen ruildagen worden georganiseerd en is het niet toegestaan om bij de winkel om plaatjes te vragen. Dit zal ook in alle winkels worden gecommuniceerd onder het motto: wees sportief en spaar thuis. Daarnaast staat in elke winkel een inlevermeubel in de vorm van de spelersbus. Hier kunnen klanten eventueel plaatjes inleveren. Elke winkel kiest zelf een lokale bestemming om de ingeleverde plaatjes aan te geven, bijvoorbeeld een voetbalvereniging, buurthuis of school.

Dit artikel delen