Op 5 juni 2024 heeft de Eredivisie CV samen met de VriendenLoterij en EMM een zilveren SponsorRing in ontvangst mogen nemen. De SponsorRing is gewonnen in de categorie 'Branded Content en Media Partnerships'.
Voetbal Geeft serie
De Eredivisie CV zet zich samen met de 18 clubs en Maatschappelijk Partner VriendenLoterij en EMM in om iedere dag een positieve impact op de maatschappij te maken door te werken aan een gezondere, inclusievere en sterkere samenleving. In de videoserie Voetbal Geeft staan we stil bij de impact die eredivisieclubs hebben in de maatschappij en wat dit voor een individu kan betekenen.
Voetbal Geeft
Sinds 2005 is de VriendenLoterij maatschappelijk partner van de Eredivisie. Onder de vlag ‘Voetbal Geeft’ dragen de Eredivisie(clubs), VriendenLoterij en ESPN uit wat de impact is van het partnership. Naast de Voetbal Geeft contentserie, maken ook de Voetbal Geeft prijs en de Voetbal Geeft week onderdeel uit van dit plan.
SponsorRing
De SponsorRing wordt jaarlijks uitgereikt aan de bestes sponsorcases in Nederland. De Stichting SponsorRing stimuleert door het uitreiken van de prijs de professionaliteit in de sponsorbranche.